Like & share

Like & share

طرز پخت پاستای کانلونی با قارچ

   زمان مطالعه  2 دقیقه
Array

فهرست مطالب

مواد لازم

آرد300 گرم
تخم مرغ3 عدد
پنیر گرویر یا گودا80 گرم
کالباس50 گرم

مواد لازم برای تهیه مواد میانی

قارچ350 گرم
آرد30 گرم
کره80 گرم
پنیر پارمسانمقداری
شیریک فنجان
آب گوشتنصف لیوان
این غذا شامل 37 گرم چربی 24 گرم پروتئین و 628 کیلوکالری انرژی می باشد.

طریقه پخت

خمیر را طبق طرز تهیه برش پاستای تاگلیته و تاگلیرینی آماده می کنیم و به آن استراحت می دهیم. حال سس بشامل غلیظی درست می کنیم. 50 گرم کره را در تابه ای آب می کنیم. سپس سه قاشق سوپخوری آرد به آن اضافه می کنیم و در آخر یک فنجان شیر به همراه کمی نمک اضافه می کنیم و خوب هم میزنیم تا آرد گلوله نشود و سس غلیظی بدست بیاید. قارچ را می شوییم و نازک خرد می کنیم و در تابه ای با بقیه کره سرخ می کنیم.

خمیر را پهن می کنیم و مستطیل هایی به ابعاد 10*18 سانتیمتر برش می زنیم. حال این خمیر ها را می پزیم و بعد آبکش می کنیم که خشک شوند. در کاسه ای دو سوم سس بشامل را با قارچ های سرخ شده ، سه قاشق سوپخوری پنیر پارمسان رنده شده، نمک و نصف لیوان آب گوشت مخلوط می کنیم.(دو قاشق سوپخوری از قارچ ها را برای تزئین کنار می گذاریم)

موادمان را وسط هر یک از خمیر ها می ریزیم و لوله می کنیم. حال ظرف مخصوص فر را به کره اغشته می کنیم و خمیر های لوله شده را درون آن قرار می دهیم.

بقیه سس بشامل را روی پاستا لوله شده در ظرف می ریزیم. سپس کالباس را به شکل نوارهای باریکی برش می زنیم و روی موادمان می چینیم. حال پنیر گرویر را به صورت نواری شکل برش می زنیم و به صورت اریب روی موادمان می چینیم و مقداری پنیر پارمسان رنده شده روی آن می پاشیم. ظرفمان را در فر با حرارت F 350 (180 C) به مدت 15 دقیقه می گذاریم بعد از زمان پخت ظرف را از فر خارج می کنیم و کمی صبر می کنیم تا خنک شود. در آخر قارچ هایی که برای تزئین کنار گذاشته بودیم روی پاستا می ریزیم.

شما می توانید از پاستا های مشابه مانند پاستای لینگوئینی هم برای پخت این رسپی استفاده کنید .
برای دیدن محصولات و رسپی های جذاب ایتالیایی بیشتر می توانید به سایت مک ماکارون مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو
محصولات مک
آخرین دستورات پخت
اخبار مک